2016. március 13., vasárnap

Díj II.


Hello, Sweethearts!
Még a rész előtt hozok egy rövid bejegyzést, méghozzá egy díjjal! Nagyon cuki ez a kép, nem? :3
A díjért ezer köszönet Rékának, a Number 4 Invisible c. blog írójának és Olvasómnak <3

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Íj öt különlegességet a blogodról!
3. Írj öt különlegességet annak a blogjáról, akitől kaptad!
4. Írj öt kérdést!
5. Válaszolj arra az öt kérdésre, amit tőled kérdeztek!
5. Küldd tovább olyan blogokra, amelyek szerinted egyediek! Bármennyi blogot jelölhetsz.

Öt különlegesség a Number4Invisible-ről:
1. Majdnem a blog indulása óta követem
2. A történet különleges képességgel rendelkező fiatalokról szól
3. Fordulatos, mindig tud meglepetéseket okozni!
4. Én készítettem a fejlécet ;)
5. Réka igazán lelkes író és a történet kezdete óta rengeteget fejlődött, szerintem érdemes beleolvasni a blogjába!

Öt különlegesség a SYS-ről:
1. Egyik blogomba sem hozok ilyen hosszú fejezeteket, mint ide :D
2. A Célkeresztben-nel ellentétben ezt egy random ötletből hoztam létre és vetettem magam az írásba, így a történet jövője még eltervezésre vár...
3. A három szereplőből kettő színészét imádom :D (Matt Ryan és Richard Harmon <3)
4. A fejléc saját munka, amire még nem igazán tudom, hogy büszke lehetek-e...
5. Rengeteg ihletet kapok a történethez ilyen témájú sorozatoktól (pl.: Supernatural, Constantine)

Réka kérdései:
1. Melyik a kedvenc emojid?
Hűű... fogós kérdés. Most éppen kettő van: *-* :3, de ez is *w* esélyes
2. A saját blogodról ki a kedvenc szereplőd?
Naa, ilyet nem ér kérdezni! :D Nem tudom. Tényleg. Ahhh.... *fél órás szenvedés után* Ryan. És most hagyjatok, ki kell békítenem Tim-et ;)
3. Mi a kedvenc zenéd?
Áh, szívatós kérdések... Boy Epic. Meg Billy Burke meg Bradley Caleb Kane meg Skillet meg Lindsey Stirling...
4. Hány éves korodtól írsz blogot?
14 és fél. Az a fél csakazértis kell oda :D
5. Hány blogot olvasol?
Sookat. Mindjárt megszámolom... 24. Ebből egy pár inaktív vagy késik a fejezet, de én tudok várni...

Az én kérdéseim:
1. Kedvenc ország? Miért?
2. Van író példaképed? Ha igen, ki és miért?
3. Kedvenc színész?
4. Matek félévi átlag? ;)
5. Mit tervezel, ha befejezed a blogod?

Akiknek küldöm:
1. Árnyhad - mert különleges és leutánozhatatlanul egyedi a történet.
2. Angyali démonvadász - mert csak. mert első látásra szimpatikus a történet.
3. Angyali démon - mert szép designja van.
4. Raboskodó Angyal - mert rengeteg fejezet van fent és szintén szimpatikus a blog :)
5. Modellügynök - mert annyira tetszik elsőre, hogy el kell olvasnom...

1 megjegyzés: